تصمیم‌گیری در مورد تبلیغات تلویزیونی دور دوم انتخابات | مناظره دونفره هنوز قطعی نیست مشارکت ۴۹/۳۹ درصدی مردم خراسان‌رضوی در انتخابات ریاست‌جمهوری توصیه موسوی به رئیس‌جمهور آینده: رابطه حسنه با همسایگان جزء لاینفک امنیت ملی است وزیر کشور: مرحله اول انتخابات ریاست‌جمهوری در سلامت کامل برگزار شد | آغاز تبلیغات دور دوم از فردا (۱۰ تیر) سرپرست وزارت خارجه: مسئولیت بحران دیگر در منطقه با حامیان غربی رژیم صهیونیستی است پیام دبیرکل حزب‌الله لبنان به کنفرانس بین‌المللی شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت در مشهد | پیروزی نهایی، آزادی کل منطقه از سلطه دشمن صهیونیستی و آمریکاست برنامه تبلیغاتی نامزد‌ها در مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری چگونه است؟ کره شمالی باعث درگیری لفظی قدرت‌های جهانی در شورای امنیت شد فرمانده کل سپاه پاسداران در مشهد: ما پیروز می‌شویم و این سرنوشت محور مقاومت است| اسرائیل، سرپُل منافع آمریکا در منطقه+ فیلم نتیجه نهایی انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد | مسعود پزشکیان و سعید جلیلی در دور دوم + آمار نهایی آمارها درباره انتخابات ریاست جمهوری در دور اول چه می‌گویند؟ تخلف‌های انتخابات در مشهد چشمگیر نبود از آن وداع تلخ تا این شکوه حضور پیام رهبر معظم انقلاب به کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت در مشهد: حرکت مدافعان حرم، ایران و منطقه را نجات داد + فیلم اعلام اسامی شهدای حمله اشرار به خودروی صندوق رأی در سیستان‌وبلوچستان (۹ تیر ۱۴۰۳) شرایط دومرحله‌ای‌شدن انتخابات چیست؟ انتخابات «به احتمال بسیار زیاد» به دور دوم کشیده می‌شود | گمانه‌زنی درباره دو نامزد مرحله دوم نتایج رسمی انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ اعلام شد + تعداد آرای هر کاندیدا + فیلم
سرخط خبرها

لفاظی‌ نتانیاهو درباره ایران | اجازه نمی‌دهیم ایران در مرزهای ما مستقر شود

  • کد خبر: ۱۶۱۶۶۴
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱
لفاظی‌ نتانیاهو درباره ایران | اجازه نمی‌دهیم ایران در مرزهای ما مستقر شود
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که در داخل و خارج سرزمین‌های اشغالی فلسطین با بحران روبرو است، بار دیگر به لفاظی‌ها و ادعاهای بی اساس خود علیه ایران را ادامه داد.

به گزارش شهرآرانیوز، بنیامین نتانیاهو امروز (دوشنبه) در افتتاحیه دوره تابستانه کنست رژیم صهیونیستی گفت: نظام ایران نه تنها اسرائیل بلکه آمریکا و همه جهان را تهدید می کند.

وی افزود: به ایران اجازه نمی دهیم که از سمت سوریه، لبنان، غزه و کرانه باختری ما را تهدید کند و به آن ها اجازه نمی‌دهیم در مرزهای ما مستقر شوند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که در طول سه ماه گذشته و بعد از روی کار آمدن کابینه جدید در این رژیم در دستیابی به همه اهداف خود ناکام مانده است، در ادامه ادعاهای خود گفت: تمام تلاش خود را برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای به کار می بندیم.

بنیامین نتانیاهو روز یکشنبه در نشست کابینه رژیم صهیونیستی بدون توجه به بحران در جبهه داخلی و چند دستگی و نافرمانی در درون ارتش این رژیم و نگرانی ضمنی از محور مقاومت گفت: ما به ایران اجازه نخواهیم داد تا با ایجاد خانه های امن ترور در اطراف، ما را محاصره کند.

وی از تلاش شبانه روزی رژیم صهیونیستی برای مقابله با ایران سخن راند و گفت که این رژیم در حوزه دفاعی و تهاجمی به آنچه او «تجاوزات ایران و عوامل نیابتی آن» خواند، پاسخ خواهد داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره بحران و شرایط بی ثبات حاکم بر صهیونیست‌ها در سرزمین های اشغالی در سایه اختلاف بر سر تصمیمات کابینه از جمله لایحه جنجال برانگیز تغییرات قضایی گفت: ما در تلاش برای حل مباحثات پیرامون لایحه تغییرات قضائی از طریق گفت‌وگو هستیم. با اراده مثبتی که در طرفین وجود دارد من به رسیدن به توافق امیدوارم.

در شرایطی که کارشناسان سیاسی افزایش عملیات مبارزان فلسطینی را به منزله شروع انتفاضه سوم ارزیابی می کنند و از سردرگمی سران صهیونیست برای مقابله با آن سخن می گویند، نتانیاهو در این نشست، بر افزایش هزاران نفری نیروهای پلیس و ارتش این رژیم برای تامین امنیت صهیونیست‌ها تاکید کرد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->